Pojištění zásilky

Pojištění zásilky – rychlé a bezstarostné řešení

Naše služba Pojištění zásilky vám přináší klid a jistotu při nákupu. V případě, že se během přepravy stane něco neočekávaného, například:

  • zásilka bude poškozena,
  • zásilka bude ztracena

můžete díky této službě počítat s rychlým a jednoduchým řešením vaší reklamace.

Běžné přepravní společnosti sice ručí za nepoškozené doručení, ale jejich odpovědnost je často omezená a může se nevztahovat například na škody způsobené přírodní katastrofou. Reklamační proces u přepravce může navíc trvat týdny. S naším pojištěním zásilky si zajistíte hladké a zrychlené řešení reklamace a náhradu škody.


Jak pojištění zásilky funguje?

Pojištění zásilky pokrývá poškození nebo ztrátu zboží během přepravy. Ochrana začíná okamžikem, kdy je zásilka naložena na přepravní prostředek, a trvá až do chvíle, kdy si zboží převezmete vy, nebo osoba pověřená vyzvednutím. Pokud se zásilka skládá z více částí, pojištění se vztahuje na každou část samostatně.

Co udělat při pojistné události?

  1. Poškození zásilky/ztrátu zásilky nám nahlaste co nejdříve, ideálně do 24 hodin
  2. V případě poškozeného zboží, pořiďte fotodokumentaci, včetně poškozeného obalu.

Jakmile situaci vyhodnotíme, obratem vám zašleme nový kus. Pokud jej nemáme skladem, vystavíme poukaz na další nákup.


Důležité podmínky:

  • Pojištění zásilky je vázáno na konkrétní objednávku uvedenou na faktuře.
  • Pojištění nelze uplatnit na zboží z jiných faktur ani zpětně.
  • Poplatek za pojištění zásilky je nevratný i v případě odstoupení od smlouvy.

Příklady z praxe:

Příklad 1: Dětské brýle
Objednáte si dětské brýle za 500 Kč a dokoupíte službu pojištění zásilky. Při přepravě se obal poškodí a spolu s ním i brýle. Díky pojištění vám poškozené zboží bez čekání na vyřízení reklamace vyměníme za nové, nebo vám nabídneme poukaz na nákup.

Příklad 2: Bambusová pyžama
Zakoupíte bambusové pyžamo za 1 200 Kč s pojištěním zásilky. Během dopravy se zboží někde zatoulá a dopravce Vám je nedoručí. Po nahlášení a vyhodnocení stavu Vám ihned zašleme nové zboží, nebo vám nabídneme poukaz na nákup.


Jak si službu sjednat?

  1. Vyberte si službu: V košíku jednoduše zaškrtněte možnost „Pojištění zásilky“.
  2. Aktivujte si ji: Pojištění se aktivuje automaticky po zaplacení objednávky.
  3. Uplatněte ji: Při pojistné události stačí napsat na e-mail: reklamace@bergam.cz. nebo uplatnit v online formuláři ZDE

Nejčastější dotazy:

Platím znovu dopravu?
Ne, doprava při pojistné události je na nás.

Co když nemáme nový kus skladem?
Domluvíme se na náhradním řešení, případně vrátíme peníze.

Kam nahlásit škodu?
Poškození zásilky můžete nahlásit na e-mailu: reklamace@bergam.cz, telefonicky, nebo v online formuláři ZDE